یادداشتهای یک دانشجوی فناوری اطلاعات و ارتباطات

یادداشتهای یک دانشجوی فناوری اطلاعات و ارتباطات
مطالب - مقالات - برنامه ها و پروژه های مربوط به فناوری اطلاعات و رایانه گاها علمی و اجتماعی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

لینک های مفید 2


 گوگل هم در مقابل ایران قرار گرفت

بعد از انتشار گزارش آژانس درباره برنامه هسته‌ای ایران، موتور جستجوی گوگل در اقدامی به عنوان بازوی تبلیغاتی تنظیم‌کنندگان اصلی گزارش وارد عمل شده و تصاویری از تأسیسات هسته‌ای ایران منتشر کرده و آنها را محل تولید سلاح‌های هسته‌ای خواند.

فارس:به گزارش روزنامه "ایندیا تایمز"، موتور جستجوی گوگل تصاویری از تأسیسات هسته‌ای ایران در دو شهر اراک و نطنز منتشر کرده است. این اقدام سوال برانگیز گوگل پس از گزارش سیاسی آژانس که بسیاری بر این باورند توسط آژانس‌های اطلاعاتی آمریکا تنظیم شده است، صورت گرفته و در واقع این‌گونه تصور می‌شود که گوگل به عنوان بازوی تبلیغاتی تنظیم کنندگان اصلی این گزارش وارد عمل شده است.

 
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز سه شنبه هفته گذشته، گزارشی را منتشر کرد که بر اساس برخی شواهد، ردپای آمریکا در این گزارش کاملاً مشهود بود. "یوکیا آمانو"، دبیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در شرایطی تن به دیکته‌های آمریکا داده است که آژانس به عنوان یک نهاد بین المللی تخصصی باید به‌دور از هر گونه بازی سیاسی با ارایه نظرات فنی بیش از پیش به فکر اعتبار و آبروی خود باشد و آن را بازیچه منافع برخی کشورها قرار ندهد.

 
جالب اینجاست که جنجال در باره برنامه هسته‌ای صلح آمیز ایران در زمانی صورت می‌گیرد که رژیم صهیونیستی به عنوان دارنده سلاح هسته‌ای به تازگی و در عین سکوت آژانس و دیگر نهادهای بین‌المللی موشک بالستیکی را آزمایش کرد که قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای را دارد و می‌تواند حتی چین و روسیه را تهدید کند.

 
 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
منبع:farsnews.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 23 / 8 / 1390برچسب:, ] [ 10:12 ] [ کاوه حق پناه ]
.: Weblog By KMF :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ صرفا جهت علاقمندان به فناوری اطلاعات و رایانه و انجام امور مربوط به دروس و پروژه ها میباشد. (البته شایدم یکمی بیشتر). البته ناگفته نمونه که علاوه بر مطالب عنوان شده ، مطالبی نیز در باب اجتماعی و فرهنگی و هنری و گاها نیمه 30یا30 که پیگرد نداشته باشه :) جهت اطلاع و آگاهی شما عزیزان گذاشته شده. همه مطالب متعلق به بنده نبوده و بعضآ توسط ساير دوستان و اون دسته عزیزانیه که مطالبشون موجوده و نتونستم منبعش رو پیدا کنم، ارائه ميشه. شما نيز چنانچه تمايل به ارسال مطلبی داشته باشيد،با كمال مسرت آنرا با نام خودتان در وبلاگ منتشر ميكنم. تاریخ تاسیس: 20 مهر 1390 ارادتمند شما: کاوه حق پناه
موضوعات وب
1 لینک های مفید
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

امکانات وب
Online User